Kontakt os på

Komplet regnskab!

Egnet til de fleste virksomheder & foreninger - store som små

149

kr./md.

eksl. moms

Ubegrænsede posteringer


Egnet til de fleste virksomheder & foreninger - store som små

Mulighed for integration med stort set hvad som helst

Inklusiv 1 bruger, mulighed for tilkøb af flere

Adgang til alle funktioner

Fuld funktions liste for Finans

Automatiseret udligning af åbne poster

Bankposteringer kan importeres fra netbank

Dynamisk overførsel mellem regnskabsår

Enkelt og overskuelig momsrapport

Enkel overførsel til regneark

EU-moms

Eksport og import af kontoplan

Importfunktion til kasseklade

Kontrolspor med fritekstsøgning

Liste over åbne og bogførte kasseklader

Månedsopdelt regnskabsoversigt med " drill down"

Overskrifter på kassekladder

Rapport for kontokort, resultat og balance 

Simulering af kontobevægelser inden bogføring 

Ubegrænset antal momsgrupper

Bilagsscanning

Kontering på medarbejder, afdeling og projekt

Webservice

Medarbejderregnskab 

Integration med Docubizz, GLS og Danske Fragtmænd

Fremmed valuta

Projektregnskab

Provisionsberegning

Ubegrænset antal afdelinger & projekter

Fuld funktions liste for Debitorstyring

Abonnementfakturering

Automatisk beregning af Dækningsbidrag (DB) og Dækningsgrad (DG) ved ordreoprettelse

Automatisk Rykkerfunktion i tre niveauer

Elektronisk fakturering (OIOXML / OIOUBL)

Formulareditor med tilknytning af eget logo

PDF som baggrund for formularer

Oversigt over åbne poster inddelt i intervaller

Kontokort med udligning og valgfri tolerance for øredifference

Kundehistorik (CRM)

Provisionsberegning

Kundeoprettelse fra ordre

Massefakturering 

Top 100-liste

Udskrivning til PDF, printer & e-mail

Vareoprettelse fra ordre

Bilag på Tilbud

Indeholder tilbud, ordrebekræftelse, følgeseddel, faktura og kreditnota

Fakturering i flere sprog

Fakturering i fremmed valuta

Serienumre

Webservice

Batchhåndtering

Integration med PBS betalingsservice, samt PBS leverandørservice

Fuld funktions liste for Kreditorstyring

Betalingslister til bank

Indkøb i fremmed valuta

Oversigt over åbne poster inddelt i intervaller

Kontokort med udligning og valgfri tolerance for øredifferencer

Batch-håndtering

Indeholder bla. Indkøbsforslag, ordre, varemodtagelse, leverandørfaktura og kreditnota

Leverandøroprettelse fra ordre

Vareoprettelse fra ordre

Scannede bilag til ordre

Fuld funktions liste for Lagerstyring

Automatisk genbestilling 

Batch - håndtering

DB/DG- rapport

Flere enheder pr. vare

Flere lagre

Forberedt for styklister

Fritektsøgning på tekst og varenummer

Ubegrænset antal varegrupper

Varespor

Varestatistik

Webservice

Opsætning af PoS menuer

PoS menuerne i saldi kan opsættes til præcist dine behov, du kan tilgå dine PoS menuer ved hjælp af menustien System » POS menuer. Når du kommer ind på siden skal du vælge hvilken menu du vil redigere i dropdownen, herefter trykker du OK og menuen du har valgt dukker op, enten som en sidemenu eller som en bundmenu. Menu ID’et finder du i parentes efter menunavnet.

Lav en ny menu

For at oprette en ny menu skriver du først navnet i feltet beskrivelse,

herefter vælges “Opret Ny” fra dropdown menuen og tryk på OK knappen, da vil din nye menu være oprettet. 

Hovedmenu

Her kan du angive den standard hoved menu, der skal komme op, når dine medarbejdere åbner pos-systemet.

Undermenu

Undermenuerne kan du sætte til at dukke op ved at klikke på en knap eller hvis du vil lave en menu til til- og fravalg, kan den sættes til at dukke op automatisk, dette kommer vi nærmere på senere.

Afslutning

Menuen kommer op når du klikker afslut, for at afslutte en ordre

Bogført

Den menu der kommer frem når en ordre er afsluttet, her kan du fx sætte skift bruger knapper op, hvis du har flere ekspedienter.

Ud over menutypen har menu systemet også en helt række andre attributter, der kan manipuleres i saldi. Det er muligt at vælge på hvilke tidspunkter din menu skal være aktiv, hvis du f.eks. har en frokost og middags menu, kan du dele det op, således at du kun ser de valg der er relevante for dig.

Sætter du afdelinger op, kan du også vælge at dine forskellige medarbejdere ser forskellige menuer, her vælger du den relevante afdeling i den dropdown der hedder afdeling.


I alle menuer kan du sætte menu størrelse angivet i rækker og kolonner, knap størrelse i bredde og højde samt radius af knapper og tekststørrelsen.

Den dropdown der hedder "Plads" angiver hvor menuen skal dukke op, når den åbnes.