Butikskæder & webshops

Strømlin driften med 100% synkroniserede arbejdsprocesser, oplev mere effektivitet og besparelser med vores holistiske POS løsninger til butikskæder. Vores software hjælper din virksomhed at holde overblik på alle indtægtskilder for at skabe gennemsigtige og robuste konkurrencemæssige fordele.

Forbind fysisk butikssalg, E-salg, lager & regnskab i ét system.

Reducér omkostninger med automatiseret synkronisering mellem hver afdeling i realtid. POS-løsninger designet til styring af butikskæder, lager, regnskab & webshop på én samlet platform.

Lager -og regnskabsstatus

Gør dine medarbejdere dygtigere med Saldi-POS og opnå strategiske fordele ved at have alt aktivitet på tværs af driftsprocesser synkroniseret i ét system.

Cloud-baseret

Med vores cloud-baserede software kan du altid tilgå alle afdelinger uanset tid og sted blot du har adgang til internettet, så kan du altid kan følge med i driften.

Flexible løsninger
Tilgængeligt på alt hardware
Mobile betalingsløsninger
In-store fakturabetaling
ERP & lagersynkronisering
Synkroniseret regnskab
Integrationer til diverse webshops

Lagerstyring

Hold styr på hvornår du løber tør for vare

Salg's rapporter

Få overblik på hvad der sælger bedst

Automatisk bogføring

Systemet bogføre automatisk dine salg

Betalings-opdeling

Del betalinger op på forskellige betalingsmetoder

Personale styring

Hold styr på hvem der sælger hvad i dine kasser

Betalings-partnere


Webshop integrationer


Kontakt os hvis du eftersøger du en integration som ikke står på listen.

Få mere info,

Book en demo

+0M

Transaktioner gennem Saldi-POS

0+

Års erfaring i POS branchen

0%

Oppetid