Butikskæder & webshops
Strømlin driften med 100% synkroniserede arbejdsprocesser, oplev mere effektivitet og besparelser med vores holistiske POS løsninger til butikskæder. Vores software hjælper din virksomhed at holde overblik på alle indtægtskilder for at skabe gennemsigtige og robuste konkurrencemæssige fordele.
Reducér omkostninger med automatiseret synkronisering mellem hver afdeling i realtid. POS-løsninger designet til styring af butikskæder, lager, regnskab & webshop på én samlet platform.
Gør dine medarbejdere dygtigere med Saldi-POS og opnå strategiske fordele ved at have alt aktivitet på tværs af driftsprocesser synkroniseret i ét system.
Med vores cloud-baserede software kan du altid tilgå alle afdelinger uanset tid og sted blot du har adgang til internettet, så kan du altid kan følge med i driften.
Hold styr på hvornår du løber tør for vare
Få overblik på hvad der sælger bedst
Systemet bogføre automatisk dine salg
Del betalinger op på forskellige betalingsmetoder
Hold styr på hvem der sælger hvad i dine kasser
Få mere info,
Book en demo
Transaktioner gennem Saldi-POS
Års erfaring i POS branchen
Oppetid