Sagsstyrings modul
Med vores sagsstyring kan du skabe fuldt overblik på dine interne og eksterne medarbejdere, sager og udgifter. Håndter lønudgifter og akkordsager med de integrerede moduler, opnå tidsbesparelser og strategiske fordele i din branche.
Let administrationen med en sømløs integration mellem regnskab. Håndter den daglige drift med vores cloud-baserede software og oplev forbedret kommunikation mellem afdelinger og medarbejdere.
Opnå strategiske fordele ved at have alt aktivitet på tværs af driftsprocesser synkroniseret i ét system.
Med vores cloud-baserede software kan alle medarbejdere altid tilgå system, følge op på sager og indskrive løntimer.
Danmarks største stillads og håndværksvirksomheder benytter allerede Saldi
4,7+ stjerner på trustpilot
Systemet bogføre automatisk dine salg
Få overblik på hvad der sælger bedst
Hold styr på hvornår du løber tør for vare
Håndter udlejning af lifter, kraner, biler og andre elementer
Få mere info,
Book en demo
Fakturerede ordre i Saldi
Års erfaring
Oppetid