Sagsstyrings modul

Med vores sagsstyring kan du skabe fuldt overblik på dine interne og eksterne medarbejdere, sager og udgifter. Håndter lønudgifter og akkordsager med de integrerede moduler, opnå tidsbesparelser og strategiske fordele i din branche.

Sagsstyring designet til stillads -og håndværksbranchen.

Let administrationen med en sømløs integration mellem regnskab. Håndter den daglige drift med vores cloud-baserede software og oplev forbedret kommunikation mellem afdelinger og medarbejdere.

Regnskabsstatus

Opnå strategiske fordele ved at have alt aktivitet på tværs af driftsprocesser synkroniseret i ét system.

Cloud-baseret

Med vores cloud-baserede software kan alle medarbejdere altid tilgå system, følge op på sager og indskrive løntimer.

Danmarks største stillads og håndværksvirksomheder benytter allerede Saldi


4,7+ stjerner på trustpilot

Flexible løsninger
Tilgængeligt på alt hardware
Få tilpassede moduler
ERP & lagersynkronisering
Synkroniseret regnskab
Dashboard oversigt
Styring af udlejning

Lønafregning

Systemet bogføre automatisk dine salg

Omkostningsstyring

Få overblik på hvad der sælger bedst

Lagerstyring

Hold styr på hvornår du løber tør for vare

Udlejningssystem

Håndter udlejning af lifter, kraner, biler og andre elementer

Få mere info,

Book en demo

+0M

Fakturerede ordre i Saldi

0+

Års erfaring

0%

Oppetid