Saldi sikre dig optimering af din virksomheds logistiske aktiviteter, undgå fejl og minimér risici med lagerstyring som skaber direkte forbindelse mellem hvert led af dine interne processer.
Det rette system til håndtering af varelageret
Forbind processer og mennesker på tværs af flere lokationer i Saldi. Opnå en bægerdygtig forsyningskæde med automatiserede digitale transaktioner og synkronisering mellem afdelinger.
|Lagerstyringsmoduler
Lagerstatus
Få overblik på lagerbeholdning af samtlige varer direkte fra vareoversigten. Opret hurtige søgninger, tilføj nemt ændringer til varer og kontrollér hvilke medarbejdere som kan se/ændre i de individuelle produkter.
Automatiske bestillingsforslag
Let det administrative arbejde ved at sætte minimumsbeholdning på dine varer i Saldi, lad systemet minde dig om hvornår det er tid til at genbestille, så du altid er sikker på at kunne imødekomme dine kunders bestillinger.
Styklister
Let administrationen med et intuitivt system som automatisk synkronisere beholdningen af de individuelle komponenter med resten af systemet. Håndter samle elementer og andre komponenter på individuelle varenumre.
Batchkontrol
Kontrollér sammenhæng mellem alle købs- og salgsordrer, vær samtidig sikker på at regnskabets lagerbeholdning er i overensstemmelse med varelagerets købsværdi.
Synkronisering af varelager & webshop
Let det administrative arbejde og lad strømlinede integrationer håndtere varebeholdningen og synkronisering af kostpriser og lagerbeholdning i real time.
Via dataudtræk i systemet kan få adgang til unikke rapporter på dit varelager, med data til imødekommelse af forpligtelser og strategi planlægning.
Få mere info,
Book en demo
Fakturerede ordre i Saldi
Års erfaring
Oppetid