Kontakt os på

Timesagsstyring

Spar tid & penge på papirarbejdet

FÅ ET UFORPLIGTENDE TILBUD

Få et uforpligtende tilbud!

Skriv eller ring til os i dag, og få et uforpligtende og personligt tilbud

til din virksomhed eller organisation!

Kontakt information

Du er altid velkommen, til at ringe eller skrive til os hvis du har spørgsmål til vores systemer, løsninger og muligheder for din virksomhed.

Telefon

+45 46 90 22 08 

Alle årets 365 dage fra 09-16


I tilfælde af akutte situationer er telefonen åben uden for den normale telefontid.


Mail

info@saldi.dk 

Vi svarer altid indenfor 24 timer

 

Adresse 

Østergade 24b, 3200 Helsinge 

Saldi består af et multifunktionelt økonomisystem og sagsstyring som er udviklet til små og store virksomheder. 

Skab overblik med Saldi

Vi har udviklet et modul som gør det nemt for firmaer i håndværker branchen at holde overblik på sine sager og få løst opgaver effektivt og gnidningsfrit. Styr på opgaver, mandskab, kompetencer, materiel og regnskabet. Et system, med ALT samlet ET sted.

Det skal være let og effektivt!

Derfor kan alle vores løsninger bruges på alle devices, så længe du blot har adgang til internet. 


Det gør det let for dine medarbejdere, hvis ikke de har en fast kontorplads. 

Systemet indeholder blandt andet

  • Sagskartotek 
  • Kundekartotek med stamdata
  • Sagsplanlægning 
  • Samlet overblik fra sag til økonomi

Økonomistyring på sager

  • Tilbud-/ordrelister 
  • Akkordlister 
  • Lønomkostninger
  • Faktureringsoverblik 
  • Automatisk bogføring med det integrerede SALDI regnskabsprogram 

Timer og lønliste

  • Lønliste
  • Lønsatser
  • Medarbejder kartotek 
  • Timesedler 
  • Tidsregistrering

Vil du vide mere?

Send en besked med dit navn og telefonnummer, så kontakter vi dig for en personlig samtale