Vi har udviklet et modul som gør det nemt for firmaer i håndværker branchen at holde overblik på sager og få løst opgaver effektivt og gnidningsfrit. Styr på opgaver, mandskab, kompetencer, materiel og regnskabet.
Et system, med ALT samlet ét sted.
Med Saldi's sagsstryingssystem kan du nemt oprette og administrere salgsordrer, følge op på sagsaktiviteter, analysere salgsdata og meget mere. Systemet er brugervenligt og kan tilpasses virksomhedens specifikke behov og krav.
Med sagsstyring kan du oprette fakturaer og tilbud, så hele dit team kan holde sig opdateret om sagens status.
Hold automatisk styr på medarbejder timer og dan lønlister.
Hold nemt styr på akkordlister og løntimer med designeret system til udregning af akkordløntimer.
Ordre rapporten giver dig et hurtigt indblik i antallet af timer samt den samlede udgift bag den enkelte ordre
Billag, skemaer, tilbud, faser og notater
Kontrolskemaer gør det muligt at håndtere sager på en struktureret og effektiv måde.
Hold styr på dine kunder og synkroniser automatisk med resten af driften
Saldi gør det enkelt at holde styr på dine kunder, deres ordrer, datoer og eventuelle noter. Det er let at finde tidligere aftaler og historik på alle kunder.
Skab en visuel oversigt over dine planlagte projekter
Sagsstyringssystemet har en integreret planlægningsfunktion, der gør det enkelt for dig at koordinere dine projekter og medarbejdere, så alt spiller sammen harmonisk.
Skab flow mellem din projekter og medarbejdere
Når du bruger Saldi som din sagsstyringsplatform får du samlet alt driften på en cloud-baseret platform som sikre strømlignede processer og forbedret kommunikation på tværs af din organisation.
Vil du vide mere?
Send en besked med dit navn og telefonnummer, så kontakter vi dig for en personlig samtale