Succeshistorier
Vi har hjulpet mange butikker og virksomheder med at skabe sammenhæng i de forskellige processer som driften indebærer. Her er er et par eksempler!
Trin 01
Havemøbelland stod i 2016 over for kompleksiteten ved at administrere salg online og i fysiske butikker, samt varelager, regnskab og medarbejdere i en hurtigt vækstende forretning.
Trin 02
Saldi's software og kasseløsninger gav Havemøbelland mulighed for at håndtere alle de komplekse dele af virksomhedsdriften på én samlet platform. Og vi påbegyndte her vores samarbejde.
Trin 03
Den integrerede løsning har sidenhen effektiviseret Havemøbelland's operationer og reduceret deres omkostninger. Successen har skabt grundlag for et kontinuerligt og frugtbart sammarbejde!
Trin 01
For snart 15 år siden manglede MEDshop.dk et regnskabssystem til håndtering af mere end bare deres regnskab, men også til kompleks lagerstyring & til varesalg på deres hjemmeside.
Trin 02
Saldi's regnskab, lagerstyring og webshop-integration kunne løse udfordringen med vores samlede løsninger, og vi indgik da i et samarbejde samarbejde, så MEDshop kunne gøre brug af systemets smarte muligheder.
Trin 03
Den integrerede løsning har sidenhen effektiviseret MEDshops operationer og driftsprocesser, samt reduceret deres omkostninger. Successen har skabt grundlag for et kontinuerligt og frugtbart sammarbejde!
Trin 01
I 2013 manglede Genner Hoel et system der kunne håndtere en restaurant med bordsstyring & køkkenprint, der til også en campingplads & golfbane. Det krævede et avanceret system med mange funktioner.
Trin 02
De fandt her den rigtige løsning med Saldi, vi fik sat et komplet system op til at varetage alle de komplekse led i processen, og få det samlet på én platform så overblikket nemt kunne vedligeholdes.
Trin 03
Løsningen vi leverede, har sidenhen båret driften hos Genner Hoel, samt reduceret deres omkostninger. På den måde har successen har skabt grundlag for et kontinuerligt og frugtbart sammarbejde!