Perfekt løsning til håndtering af loppesalget
Udlej reoler, stande, hylder mm. i et nemt og hurtigt system.
Skab overblik og få alt det vigtigste samlet på én smart og sikker platform.
Hvorfor vælge Saldi?
Systemet er direkte integreret i Saldi Regnskab, på den måde bliver alt bogført automatisk og
fakturarer sendt afsted når du laver oprettelse af en ny standlejer.
Hele vores system er på den samme platform, det betyder at du kun skal logge ind én gang for at få det samlede overblik, indblik i nøgletal så som hvilke medarbejdere der er aktive, omsætning for året/måneden kontra sidste år,
ubetalte fakturarer, mest besøgte tidspunkter på dagen og meget andet.
Du får adgang til dit eget bookingssytem med blot ét klik så du lynhurtigt kan foretage nye bookinger, eller ændre i tidligere bookinger.
Vi har samlet det hele på én platform for at gøre det så nemt og overskueligt for dig som benytter systemet.
Alt hvad du har brug for samlet i én løsning!
Udfyld felterne, så finder vi en løsning til din butik
Vi glæder os til at bringe dig ind i varmen.
Vi kontakter dig hurtigst muligt med en løsning som passer til din butik og koncept.
Har du spørgsmål og brug for hjælp kan du altid kontakte os.
Komplet kasseløsning
Komplet kasseløsning, med installeret og klargjort software.
Software til kommissionssalg
Opret standlejere og opret bookinger nemt og hurtigt.
Kom i gang hurtigt, nemt & billigt
Vores løsning fungere som "plug n play", det betyder at fra aftalen er bekræftet, kan systemet være klar til brug i din loppebutik inden for 5-7 arbejdsdage.
Har du særlige behov eller idéer til tilføjelser er vi klar til at se på hvilke muligheder vi har for at bringe dine ønsker til livs. Kommer du med ønsker senere hen i samarbejdet er det også muligt at få det implementeret i systemet.
Udfyld felterne, så finder vi en løsning til din butik
Vi glæder os til at bringe dig ind i varmen.
Vi kontakter dig hurtigst muligt med en løsning som passer til din butik og koncept.
Har du spørgsmål og brug for hjælp kan du altid kontakte os.
Vi tilbyder 3 forskellige pakker
0-50 standlejere
1549,- dkk/md
Perfekt pakke til opstart af kommissionsalget, komplet POS-system, software & regnskab!
Udfyld formularen, så kontakter vi dig med et uforpligtende tilbud!
Vi glæder os til at bringe dig ind i varmen.
50-200 standlejere
1949,- dkk/md
Komplet pakke, med op til 200 standlejere, POS-system, software & regnskab!
Udfyld formularen, så kontakter vi dig med et uforpligtende tilbud!
Vi glæder os til at bringe dig ind i varmen.
ubegrænset
2449,- dkk/md
Til den store loppebutik, komplet POS-system, software & regnskab, samt ubegrænsede standlejere!
Udfyld formularen, så kontakter vi dig med et uforpligtende tilbud!
Vi glæder os til at bringe dig ind i varmen.
Alle tre pakker indeholder komplet regnskabssoftware, komplet software til kommissionssalg & internt bookingssystem samt
komplet hardware til kassesystem(15" touch pc, pengeskuffe, håndscanner, bonprinter & labelprinter)