Glem aldrig en aftale

Hold styr på aftaler & kunder med et nemt & overskueligt CRM-system

Kalender

kalenderoverblik på alle aftaler & kundemøder

Debitor/kundeoversigt

Tryk på en kunde, vælg datoer & skriv noter

Opdeling support & salg

Undgå at blande tingene sammen

Med Saldi kan din virksomhed få samlet alle de interne processer ét sted, hvilket ofte fører til strømlinede processer for virksomheden og medarbejdere.

Derfor har vi udviklet et nyt og optimeret CRM-system, som sikre kommunikationen mellem udvalgte medarbejdere og kunder.

Saldi's CRM-system skaber direkte kommunikation mellem Debitor(kunde)kortet og kalenderoversigten. Tryk på kunden og se hele historikken og tilføj nemt nye møder og aftaler, som vil vise sig i kalenderoversigten.

Styr hvilke medarbejdere som skal have adgang til CRM-modulet. Inde på kalenderoversigten kan

Vælg det rigtige CRM-system

Alle virksomheders behov er forskellige. Saldi har i udviklet et CRM-system som er lige til at gå til. Vi bruger det selv til alle vores kunder, både salg & support sager. Derfor har vi udviklet det på en måde som både er nem at lære & nem at benytte.

Styr på medarbejdere

Hold kontrol med hvilke medarbejdere som har adgang til CRM-modulet, og hvilke medarbejdere, dine medarbejdere skal kunne følge med i.

Lad dine medarbejdere selv skabe deres overblik

Hver medarbejder med adgang til CRM-modulet kan selv styre hvilke sager der skal indgå i kalendersystemet.

Altid up-to-date

Glem aldrig en aftale - opret en sag på kun et øjeblik. Saldi's CRM-system ligger nemlig altid kun et klik væk.


Få en uforpligtende demo