Virksomhedsstyring gjort enkelt

Vores software hjælper virksomheder med at strømline interne driftsprocesser. Saldi kan tilpasses din virksomheds specifikke krav, for at sikre, at du får mest muligt ud af dine ressourcer.

Book en demo

Book en demo

Udfyld felterne, så kontakter vi dig for at booke et møde.

Vi gemmer din data forsvarlig


Har du allerede en konto? Log ind her

300+ virksomheder benytter allerede systemet

Godkendt regnskabssystem iht. til bogføringsloven

Saldi er certificeret og godkendt af Erhvervsstyrelsen.

FOB-nr: fob664947

Overholdelse af lovgivningen

Digital bilagshåndtering

Automatisk sikkerhedskopiering
Certificering af Ehvervstyrelsen

Løsninger udviklet specifikt til dig

Økonomistyring

Datadreven teknologi til håndtering af forretningskritisk data & regnskab. Tag hånd om dine dine debitorer og skab overblik på ordre & indtægtskilder.

Lagerstyring

Træk detaljerede rapporter & automatiser bestillingsprocesser. Håndter samlevarer & synkroniser forskellige varehuse på tværs af organisationen.

Sagsstyringsmodul

Sagsstyring udviklet til stillads -og håndværker virksomheder med akkordhåndtering, sagshåndtering & komponenthåndtering.

B2C & butikskæder

POS systemer som synkroniserer lager og regnskab når du handler dine varer og services direkte til slutbrugeren enten gennem varehuse eller webshop.

Saldi skaber trygge rammer for effektiv arbejdsgang i din virksomhed

Når du benytter vores software er der altid support lige i nærheden. På den måde kan du fokusere på de ting som er vigtige for driften af din virksomhed og altid føle dig i trygge hænder.

Komplet

Overblik

Skræddersyede funktioner

Kosteffektiv & innovativ udvikling

personlig kundeservice

Hvilke områder dækker Saldi?


Økonomistyring

Alt hvad regnskab indebære, faktureringsmodul, bogføring og bilagshåndtering

Dashboard

Direkte overblik på alle de vigtigste elementer i driften, salg, kunder & medarbejdere

Lagerstyring

Vær altid op-to-date med din lagerstyring, du kan oprette styklister og meget andet

Projekthåndtering

Opret ubegrænsede regnskaber internt i systemet, og varetag hele virksomheden et sted

POS-system

POS til håndtering af salg i varehuse, butikker, restauranter og genbrugskoncepter.

Ordrestyring

Lad aldrig en ordre gå i glemmebogen, få direkte indblik og styr på dine ordre

Regnskab (ERP)

Med Saldi får du frihed og funktionalitet. frihed til at udnytte alle systemets funktioner uden merpriser & andre skjulte gebyrer.


Læs mere her

Timesagsstyring

Det skal være let og effektivt! Derfor kan alle vores løsninger bruges på alle devices, så længe du blot har adgang til internet. 


Læs mere her

Kassesystem (POS)

Vi gør dit salg lettere at håndtere! Med DanoPOS kassesystem er du altid sikret en løsning der passer til dig, og dine behov. Slip for bekymringerne, og lad DanoPOS klare det hårde arbejde.

Læs mere her

4,7+ stjerner på trustpilot

“I 10 år har vi benyttet Saldi som leverandør af systemer til håndtering af de mest kritiske dele af vores virksomheds drift. Det at have alt samlet på ét enkelt system har resulteret i at vores driftsprocesser har været nemme at håndtere for vores ansatte i alle afdelinger, da kommunikationen mellem de forskellige led er 100% synkroniseret i systemet.


I de 10 år vi har samarbejdet har vi ikke behøvet kigge os tilbage, for Saldi leverer gang på gang."

Leif Olsen

Havemøbelland

Kontakt os med det samme, og lad os starte udviklingen af dit system

Vi er ikke tilfredse før du er, vi sikre dig en optimal løsning for effektiviseret arbejdsgang.